2010. gada 26. okt.

Tas liek padomāt....


  • Šodien pat 7.tramvajā iekāpjot man pretī stāvēja vīrietis. Kaut kā sanāca, ka acis satiekas, un es automātiski pasmaidīju. Tad pārvietojos tālāk un pavisam par viņu aizmirsu. Pēc brīža viņš man pienāca klāt un pateica: "Paldies. Tavs smaids man palīdzēja" un izkāpa ārā.It kā jau nekas liels- viens smaids bez iemesla un varbūt pat nevietā, bet kādam tas lika justies labāk.
  • Māsiņa ar brālīti un vecmāmiņu stāvēja pieturā. Mazie ķēra sniegpārsliņas, līdz brālītis ierunājās : "Vai Valentīndienā sniegpārsliņas ir sirds formā?". Māsiņa: "Nezinu, paprasīsim vecmāmiņai!" Atbilde no vecmāmiņas izskanēja asi: Nē, tādu nav!" Muļķa ome.. garu mūžu izvilkusi un neko nav sapratusi..
  • Šodien vilcienā iekāpa vīrietis ar 3 bērniem. Bērni bija ļoti skaļi un nekontrolējami. Nokaitināts pasažieris jautāja :''Vai ir iemesls, kāpēc jūs saviem bērniem ļaujiet būt tik nenormāliem?'' Vīrietis nopūtās un teica: ''Ārsts tikko pateica, ka viņu māte neizdzīvos. Piedodiet, es tikai cenšos padomāt pirms viņiem to saku.''
  • Es esmu 3. klases audzinātāja. Lielākajai daļai bērnu ir mazas zīmītes pusdienu maisiņos no vecākiem. Vienu meitenīti tēvs ir pametis un viņas māte ir atkarīga no narkotikām, bet viņas 12 gadus vecais brālis vienmēr uzraksta ''es tevi mīlu'' uz viņas brūnā pusdienu maisiņa.
  • Šodien es apkalpoju pavecāku sievieti vietējā restorānā, kur es strādāju. Viņa man iedeva 90 dolāru lielu dzeramnaudu samaksāja 10 dolārus par ēdienu un zīmīti: ''Man ir 86 gadi un es nevaru ņemt šo naudu sev līdzi. Tāpēc lūdzu palutini sevi ar to.''
  • Šodien, kad vedu vectēvu pie ārsta, es biju īgna, jo otro reizi pēc kārtas bija sarkanā gaisma. Mans vectēvs iesmējās un teica: ''Tu vienmēr sūdzies par sarkanajām gaismām, bet nekad nepriecājies par zaļajām.'' 
  • 13 gadus veca meitene bija slima ar retu asins slimību. Viņai vajadzēja asinis un viņas 5 gadus vecajai māsai bija īstā asins grupa. Ārsti par to pateica mazajai māsai un viņa piekrita. Kad ārsti bija beiguši noņemt asinis viņa paskatījās izbrīnīta un teica: ''Pagaidiet jūs aizmirsāt paņemt pārējās!'' Meitenīte bija domājusi, ka viņa māsai atdos visas savas asinis.
  • Es strādāju bērnudārzā un, kad maza meitenīte bija piečurājusi bikses, es nolēmu viņai iedot citas drēbes. Viņa bija ļoti bēdīga un apkaunota, tāpēc kāds zēns uzvilka kleitu un turēja viņas roku visu dienu, sakot: ''Skaties, visi smejas par mani!''
  • Šodien, kad paskatījos apkārt kādā pārpildītā restorānā, vienīgie smaidīgie cilvēki bija bērni.
  • Šodien mans mazais brālis redzēja, ka es esmu uzrakstījusi WTF. Viņš smaidot teica: ''Es zinu, ko tas nozīmē. Wow that's funny.''
  • Šodien es slimnīcā apciemoju savu onkuli, kuram tika atklāts plaušu vēzis. Dodoties projām, ārpusē ieraudzīju bariņu medmāsu smēķējot.
  • Šodien Atlantas lidostā, savā armijas uniformā dodoties uz lidmašīnu maza meitenīte pieskrēja pie manis, sagrāba roku vaicājot vai es drīz atgriezīšos no ārzemēm. Pateicu, ka būšu atpakaļ pēc 6 nedēļām. Viņa pasmaidīja un teica: ''Vai tu, lūdzu, nevari manam tētim pateikt, ka mīlu viņu. Mamma teica, ka viņš no turienes nekad neatgriezīsies.''
  • Šodien, pēc tam, kad redzēju kā manu suni sabrauc automašīna, es sēdēju uz ceļa turot viņu un raudot. Un pirms viņš nomira, viņš nolaizīja asaras no manas sejas.
  • Šodien manai bijušajai sievai, kuru vēl joprojām mīlu, tika atklāts vēzis un doti 8 līdz 12 mēneši. Pagājušā gadā, kad viņa salauza manu sirdi es pateicu, ka viņa nav pelnījusi dzīvot.
  • Šodien savam mazajam brālim teicu, lai viņš uzmanās: ''Jo augstāk tu kāpsi, jo zemāk kritīsi.'' Viņš pasmaidīja un teica: ''Nē. Jo lielāks kritiens, jo augstāks atspēriens.''
  • Šodien tikko kā mans mazais 5 gadus vecais brālis ienāca istabā, es sabļāvu uz viņa, pat nepaskatoties uz viņa pusi. Kad viņš negāja prom, es pagriezos, lai bļautu vēlreiz, un ieraudzīju viņa rokās bļodiņu ar ķiršiem. Viņš bēdīgi teica: ''Piedod, es tikai gribēju padalīties ar tevi.''
  • Šodien es sēdēju uz sava lieveņa, spaidot savu portatīvo, un ieraudzīju kaimiņu zēnu pavadot mirkli no savas dzīves kopā ar kociņu un ar neko vairāk kā iztēli.
  • Es biju ceļojumā uz Keniju un satiku bēgli no Zimbabves. Viņš stāstīja, ka nav ēdis vairāk kā 3 dienas un izskatījās patiešām novārdzis un ļoti tievs. Mans draugs viņam piedāvāja savu sviestmaizi. Pirmais, ko šis cilvēks teica bija: ''Mēs varam ar to dalīties.''
  • Šodien biroja ēkā (ASV) redzēju, ka pret kādu meksikāni izrīkojās vardarbīgi, tikai tāpēc, ka viņš ir meksikānis. Tā bija klaja diskriminējoša darbība. Un šis cilvēks patiesībā sāka raudāt. Kad viņš pameta biroja ēku, viņš novilka savu žaketi. Uz viņa t-krekla bija rakstīts :''I Love The USA.'
  • Šodien, kad braucu ar velosipēdu, pabraucu garām divām sievietēm. Vienai bija pieaudzis Jorkšīras terjers, otrai bija vēl mazs bērns. Mazais tika vests pavadiņā, bet Jorkšīras terjers tika nests rokās.
  • Vakar, es vedu sievieti, kurai bija pie 80 gadiem, no operāciju zāles, kurai nesen bija operācija. Viņa teica, ka nebaidās mirt. Es prasīju, kāpēc nē. Tad viņa man prasīja, vai es atceros brīdi, kad piedzimu. Kad es atbildēju ''nē'', viņa teica :''Tas pats ir ar nāvi. Es to neatcerēšos.''
  • Šodien mans tēvs picas gabalu iedeva mūsu nabadzīgā dārznieka dēlam, kuram bija tikai 6 gadi. Viņš picas šķēli salocīja, ietina salvetē un nolika maliņā. Kad mans tēvs viņam prasīja, kāpēc viņš to neēd tagad, zēns atbildēja: ''Es to aiznesīšu mājās un sadalīšu ar mammu un māsiņu.''
  • Šodien mans 11 gadus vecais dēls, pie manis atnesa savu krājkasīti ar saviem 30 dolāriem un lūdza, lai es viņu aizvedu uz veikalu, lai viņš varētu nopirkt bezpajumtniekam, kurš vienmēr guļ parkā pāri ielai uz soliņa, siltāku jauku un segu. Mēs tikko atbraucām no veikala. Samaksāju es.
  • Šodien mans tētis man teica: ''Vienkārši dari to, pamēģini! Tev nav jābūt profesionālim, lai izveidotu veiksmīgu produktu. Amatieri sāka Google un Apple. Profesionāļi uzbūvēja Titāniku.''
  • Šodien kopā ar draudzeni biju sabiedriskajā tualetē. Es sūdzējos par to, cik mani mati izskatās nekārtīgi un nesmuki. Maza meitenīte, kura man blakus bija mazgājusi rokas teica: ''Varētu būt vēl sliktāk.'' un pacēla savu parūku." Tev vispār tādu varētu nebūt.''
  • Šodien gāju pa ielu un redzēju bezpajumtnieku, kurš lūdza kādai sievietei, kura izskatījās pēc diezgan bagātas un ietekmīgas, pacelt konfekšu papīrīti, kuru viņa bija nometusi. Pārsteigta viņa teica: ''Kāpēc jums tas tā rūp? Vai tad tu neesi bezpajumtnieks?'' Vīrietis pasmaidīja un atbildēja: ''Es neesmu bez mājām. Šī skaistā pasaule ir manas mājas.''
  • Šodien mana 7 gadus vecā meita atnāca mājās no skolas un lūdza mani, lai atveru mājas lapu, kurā var iemācīties zīmju valodu. Kad es pajautāju, kāpēc, viņa pastāstīja, ka skolā ir jauna meitene, kas runā tikai zīmju valodā un viņai nav neviena, ar kuru parunāt.
  • Šodien, kad biju rindā McDonald'ā, māte un viņas dēls pasūtīja ēdienu. Zēns teica: ''Un es gribu saldējumu!'' Māte uzreiz viņam teica: ''Tev nepieciešams īsts ēdiens! Neēdīsi saldējumu, līdz neapēdīsi savu Big Mac!''

Nav komentāru: