2009. gada 19. nov.

SPĒLES BALLĪTĒM

Iereibušās spēles
Pacietīgie dzēraji.
Spēlei nepieciešams: tējkarote, glāze.
Spēlētāju skaits neierobežots. Ar tējkaroti piepilda pilnu glāzi ar noteikto šķidrumu (parasti alkoholu). Kurš to
izdara pirmais, tas uzvar un var teikt tostu.
Alusmīlis.
Spēlei nepieciešams: alus pudeles, knupīši.
Katram dalībniekam izsniedz alus pudeli ar knupīti galā. Kurš pirmais iztukšo pudeli, tas ir uzvarējis.
We're Not Gonna Take It.
Spēlei nepieciešams: Twisted sister dziesma "We're not gonna take it", alus.
Neierobežots dalībnieku skaits. Tiek atskaņota dziesma. Katrreiz, kad atskan frāze: "We're not gonna take it".
Dalībnieki iedzer kādu konkrētu daudzumu alus. Izklausās viegli, bet jādzer būs ātri!
Trijnieks.
Spēlei nepieciešams: trīs metamie kauliņi.
No sākuma visi met vienu kauliņu, kurš uzmet trīs, viņu nosauc par Trijnieku. Viņš sāk mest trīs kauliņus, tad
padod pa apli nākamajam dalībniekam, kurš arī met, ja uzmestā summa ir:
9 - dzer Trijnieks, bet ja vinš pats ir uzmetis šo summu, tad viņš izvēlas, kurš dzers.
11 - cilvēks, kas sēž pa labi no metēja dzer,
13 - cilvēks, kas sēž pretī metējam dzer,
15 - visi dzer,
17 - dzer metējs,
18 - cilvēks, kas sēž pa kreisi no metēja dzer.
Pie pārējām summām nekas nenotiek.
Lēkājošā monēta
Uzlieciet mazu monētu uz galdu un ierosiniet kādam to paņemt, nepieskaroties ne galdam ne monētai. Ja viesi,
apgalvos ka tas nav iespējams, tad noslēdziet derības, ka jūs to izdarīsiet visu acu priekšā. Roka jātur netālu no
monetas un tai spēcīgi jauzpūš no 5 cm attāluma. Ar pūšanu saspiestais gaiss pacels monētu un iemetīs tieši
rokā. Tas neizdodas uzreiz, bet pēc dažiem vingrinājumiem var veikli nodemonstrēt šo triku.
...............................................................................................................................................................
Šeit padoms lielākiem masu pasākumiem.Macarena - Los del Rio pie šīs dziesmas nostādi viesus rindā/aplī/jauktā secībā un nosākuma parādi kādi ir soļi
(
http://www.youtube.com/watch?v=vlzwuFkn88U) pamācība eng.
Un tad mūzika uz viskaļāko un dejojiet visi kopā, visintersantāk ja var kāds to nofilmēt.
Smieklīgi :)

Dažas spēlesBuču mednieks.
Spēlē piedalās divi vīrieši, kas apstaigā viesus un cenšas savākt pēc iespējas vairak buču. Uzvarētāju nosaka pēc
lūpukrāsas atstātajiem nospiedumiem uz sejas, kuram to ir vairāk, tas ir uzvarējis.

Labākais orators.
Spēlei nepieciešams: „čupa-čups" konfektes (vai ledenes).
Dalībnieku skaits neierobežots. Sākumā katrs pasaka kādu ārti sakāmo pantiņu, mēlesmežģi. Tad ieliek mutē
vienu „čupa-čups" un mēģina pantiņu atkal pateikt tikpat ātri, tad ieliek nākamo „čupa-čups". Ja samisējas, tad tas
dalībnieks izstājas. Uzvar tas, kas paliek pēdējais.

Laimēt ar uzmanību.
Divi dalībnieki stāv viens pret otru, viņiem priekšā uz galda, rokas attālumā stāv balva. Vadītājs skaita: „Viens, divi,
trīs...simts, viens, divi, trīs...padsmit utt." Var arī lasīt kādu tekstu, galvenais, lai tajā ir skaitlis trīs. Uzvar tas, kurš
paņem balvu, tad, kad vadītājs saka trīs.

Laimēt ar uzmanību.
Divi dalībnieki stāv viens pret otru, viņiem priekšā uz galda, rokas attālumā stāv balva. Vadītājs skaita: „Viens, divi,
trīs...simts, viens, divi, trīs...padsmit utt." Var arī lasīt kādu tekstu, galvenais, lai tajā ir skaitlis trīs. Uzvar tas, kurš
paņem balvu, tad, kad vadītājs saka trīs.

Uzaicinājums
Un atkal dejas. Vadītājs iznāk istabas vidū dejodams tuvojas kādam no pariem. Nostājies tam pretī viņš izpildas
dažādas deju kustības, uzaicinādams dejot kopā ar viņu. Uzaicinātie atkārto visas kustības. Tad vadītājs dodas
tālāk un uzaicina nākamo pāri. Beigu beigās visi uzaicinātie seko vadītājam un atdarina viņa dejo'tās kustības.
Atskanot signālam , visi skrien uz savām vietām pie svētku galda. Kas aizkavējas kļūst par nākamo
vadītāju.

..................................................................................................................................................................Šīs ir dažas manas viesu iemīļotās spēles.
Parasti izvēršās par lielu jautrību.
Pamēģini, vislabākais ja fonā skan jautra latviešu mūzika.!
Lai izdodas :)
Ātrlasīšanas sacensības
Šo atrakciju pieteiks apmēram tā : Vai lasīt visi prot? Jā! Nu tad paskatīsimies kurš mums ir visveiklākais lasītājs?
Un sacensībai izvirza divus vai vairāk dalībnieku. Tad , visiem par pārsteigumu, katram iedod nevis grāmatu bet
vienu bļodiņu ar zirņiem, otru tukšu un parasto veļas knaģi.Pēc komandas –starts- zirņi ar knaģi jāpārkārto tukšajā
bļodiņā.

Pabaro mīļoto – 1
Spēlei nepieciešams: konfekte ietinamajā papīrītī.
Spēle neierobežotam cilvēku skaitam. Katram pārim iedod konfekti. Bez roku palīdzības šī konfekte ir abiem kopā
jāattaisa un jāapēd. Kurš pāris to izdara pirmais, tas ir uzvarējis.

Ādama ābols.
Spēlei nepieciešams:āboli (vai kādi citi augļi).
Spēle neierobežotam pāru skaitam. Vienam dalībniekam jāpaņem zobos ābols, un abiem partneriem kopā tas
jāapēd. Uzvar tas pāris, kas to izdara pirmais.

Viltīgais ceļš.
Spēlei nepieciešami: dažas alkohola pudeles, lakati vai šalles.
Vadītājs uzaicina spēlēt dažus pārus. Puišus noliek aptuveni 3-4 metru attālumā no meitenēm. Šajā attālumā
vadītājs novieto attaisītas pudeles ar alkoholu. Pēc tam katram puisim aizsien acis un apgriež apkārt pāris reizes.
Tad noliek ar seju pret meiteni, liek aiziet līdz viņai un samīļot, protams, pa ceļam nenogažot pudeles. Kad puiši ir
ar aizsietām acim, tad alkohola pudeles noņem. Kurš pirmais aiziet, tas pāris ir uzvarējis

Konkurss ar olām.
Spēlei nepieciešams: vārītas olas.
Spēlētaju pāru skaits neierobežots. Meitenei no puiša vienas staras apakšas jābīda ola caur biksēm uz otras
staras apakšu. Uzvar tas pāris, kas to izdara pirmais.

Brīvsolis.
Spēle neierobežotam cilvēku skaitam. Sadalās divās komandās - vīriešu un sieviešu. Pēc signāla komandas
dalībnieki novelk sev jebkuru apģērbu un izklāj to līnijā. Katrai komandai ir sava līnija, uzvar tā komanda, kuras
apģērbu līnija ir garākā.

...................................................................................................................................................................Sasēžās visi aplī vīrietis-sieviete - vīrietis - sieviete
Viens sāk un pasaka par to, kas pa labi 2 lietas- vienu, kas patīk, otru, kas nepatīk, ko var viņā redzēt, fizisku
nevis īpašibu (piem. patīk krekls, nepatīk ausis). Tālāk atkal tas par kuru pateica, izdomā divas lietas par nākamo.
Tas -tālāk, un tā kamēr katrs par savu blakussēdētāju pateicis 1 lietu, kas patīk un 1, kas nepatīk!
Pēc tam sākas jautrākais, ja spēlētāji nezin noteikumus! Tāpat sākot ar pirmo , pa vienam, ir blakussēdētājam
jānobučo tas, ko norādīja, ka patīk un jāiekož tajā, kas nepatīk!
..................................................................................................................................................................."Galdauta vilkšana".Noteikumi tādi paši kā virves vilkšanā, taču komandas sēž viena otrai pretī pie galda un velk galdautu. ..................................................................................................................................................................Spēle Man riebjas! Labi noderēs arī kā iepazīšanās spēle.Katram dalībniekam jāuzraksta kāda nodarbe, kas viņam riebjas un divi iemesli kāpēc riebjas.Piemēram, man riebjas klāt gultu, jo tas prasa daudz laika, un palagi vienmēr saņurcās. Vai arī – man riebjas
dārzā ravēt, jo ravējot es nosvīstu kā cūka un rokas ir līdz elkoņiem dubļos.
Tad spēles vadītājs katram dalībniekam iedod iepriekš sagatavotu lapiņu ar kādu patīkamu nodarbi, piemēram, ēst
pusdienas vai nodarboties ar seksu. Un dalībnieks nolasa savu tekstu riebīgo nodarbi aizvietojot ar vadītāja iedoto.
Rezultāts var sanākt diezgan jautrs, kā šajā piemērā: man riebjas nodarboties ar seksu, jo tas prasa daudz laika,
un palagi vienmēr saņurcās. Vai arī – man riebjas ēst pusdienas, jo ēdot es nosvīstu kā cūka un rokas ir līdz
elkoņiem dubļos.
...................................................................................................................................................................Rokassomiņu bingoSpēle daiļā dzimuma pārstāvēm.Sagatavojiet bingo biļetes – A4 lapas ar 24 tukšām rūtiņām. Papildus katrai biļetei nepieciešamas 24 mazas
lapiņas.
Katra dalībniece saņem 1 bingo biļeti un 24 lapiņas. Uz mazajām lapiņām dalībnieces saraksta priekšmetus, ko
atrod savā somā. Piemēram, lūpu krāsa, salvetīte, 20sant monēta, aspirīns, saspraude utt. Ja kāda nevar atrast 24
priekšmetus, palienē pie citas dalībnieces.
Visi 24 priekšmeti jāieraksta arī lauciņos uz biļetes. Mazās lapiņas tiek atdotas spēles vadītājam.Vadītājs atmet tās lapiņas, kas dublējas lai paliktu tikai pa vienai no katra iesniegtā priekšmeta. Un tālāk viss kā bingo spēlē. Pēc nejaušības principa tiek vilktas ārā mazās lapiņas un dalībnieces izsvītro
nosauktās lietas savā biļetē, līdz – bingo! uzvarētāja ir izsvītrojusi visas 24 rūtiņas.
Interesanti uzzināt ko tikai sievietes neglabā savās somiņās...
......................................................................................................................................................Karote un auklaViesi tiek sadalīti divās komandās ar vienādu cilvēku skaitu. Abas komandas nostājas rindās.Katrai komandai tiek iedota gara aukla ar galā iesietu karoti. Tiek dots starts! Pirmais rindas galā bāž karoti biksēs vai svārkos, velk ārā pa bikšu staru apakšu un padod karoti
nākamajam rindā. Tas savukārt karoti bāž biksēs no apakša un velk ārā no jostas vietas. Un tā tālāk... Rezultātā
visi tiek savstarpēji saistīti ar auklu, kura līkločos vijās caur dalībnieku drēbēm.
Kad pēdējais rindā karoti ir izlaidis caur savām biksēm, tas to padod atpakaļ un aukla tiek vēlreiz vīta caur
dalībnieku drēbēm līdz nonāk atpakaļ starta vietā.
Uzvar komanda, kuras pirmais dalībnieks ir saņēmis atpakaļ karoti ar visu garo auklu. Papildus jautrībai auklas otrā galā var iesiet kādu priekšmetu, kas kavēs auklas izvēršanu. ..........................................................................................................................................................
Kā rodas baumas. Vadītājs izvēlas kādu fragmentu no grāmatas vai avīzes ne pārāk garu, bet ar notikumiem un faktiem. Visi spēles dalībnieki iziet no istabas, paliek viens, kuram vadītājs nolasa šo fragmentu. Dalībnieks aicina nākamo,
kuram šo fragmentu cenšas atstāstīt, tas atkal nākamo un tā tālāk.
Vadītājam vēlams pierakstīt interesantākos stāsta transformācijas pagriezienus un detaļas.Beigās pēdējais dalībnieks atstāsta visiem fragmentu, kas tiek salīdzināts ar oriģinālu un papildināts ar vadītāja
komentāriem.

..................................................................................................................................................................Aklās vistiņas ar šķēršļiemDalībniekiem aizsien acis. Viņiem ir jānokļūst no starta līdz finišam. Ceļā novietoti dažādi priekšmeti: bumba,
tukšas pudeles u.c. Tos nedrīkst izkustināt vai apgāzt. Spēlētājiem ir atļauts iepriekš iziet visu distanci ar atvērtām
acīm.
Programmas nagla būs vērot, kā "aklās vistiņas" augstu ceļot kājas, uzmanīgi virzās uz priekšu, kamēr pārējie
klusām novāc šķēršļus.


..................................................................................................................................................................
Spēle \"Modinātājs\". Pieci cilvēki sarunā dienas gaitā visur iet kopā. Viens no viņem ir modinātājs, kurš jebkurā vietā pilsētā noteiktā laikā saka: \"TRRR!\" un neapstājas, kamēr pārējie 4 nav viņam uzsituši.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Lauva atnāk, lauva aiziet\". Visi sēž pie galda. Spēles vadītājs iesaucas vai un \"Lauva atnāk\", vai arī \"Lauva aiziet\". Ja saka \"Lauva atnāk\"- visi iedzer. Ja saka \"Lauva aiziet\"- visi lien zem galda. Kurš paliek pēdējais, kas var saviem spēkiem izlīst no galda apakšas, ir uzvarējis.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Nomazgā muti\". Spēles dalībnieki saģērbjas ķekatās un iet uz kādu iestādi, piemēram, banku, kur visādi ķēmojas. Ja kāds kaut ko prasa, tad atbildēt drīkst tikai ar pretjautājumu: \"Okei, bet vai tu muti nomazgāji?\". Tad visiem būs lustīgi.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Poltergeists\". Spēles dalībnieki 10-20 cilvēku sastāvā apmeklē veikalu. Viens no viņiem ir poltergeists, kuram neuzkrītoši jāapgāž plaukts ar makaroniem. Veikala darbinieki pēc tam mēģina uzminēt, kurš ir poltergeists.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Mušu dambrete\". Dambretes galdiņu nosmērē ar zafti un pirms spēles izliek saulītē. Protams, pie galdiņa ir pielipušs gan melnās, gan zaļās mušas. Pēc tam spēlē kā parasto dambreti.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Atvelc lūpu\". Spēles vadītājs kādam spēlētājam aizsien acis un atvelk lūpu. Uz atvilktās lūpas citi spēles dalībnieki liek visu, kas tiem kabatās, piem., cigareti, 5 latus 20 sant., diegu spolīti, kredītkarti utt. Jāuzmin, kas uz lūpas. Ja uzmin, tad mainās.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Intelektuālā pankūka\". Divas ģimenes cep katra savu pankūku, bet vieni runā dumības par seksu, kamēr otri risina intelektuālu diskusiju par metaforām. Visi sanāk kopā sestdienas vakarā un dod pankūkas nogaršot omei. Vai ome runās dumības, vai gudrības?
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Es nu iešu mājā\"- Viesību laikā kāds pieceļas un saka \"Es nu iešu mājā\", pārējie tūlīt sāk viņu lūgt palikt vēl kādu brītiņu, un viņš piekrīt. Spēle turpinās līdz tam brīdim, kamēr namatēvam un namamātei vēl ir ko ēst un dzert.
..................................................................................................................................................................
\"Pirkstiņš majiņā\"- dalībnieki sadalās pa pāriem un iet tumšā istabā. Viens dalībnieks iebāž kaut kur pirkstu, degunu vai ko citu un saka- pirkstiņš mājiņā! Bet otrs mēgjina uzminēt, kur un kas ir iebāzts. Pēc tam mainās.
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Klidzinam\". Seši dalībnieki sadodas rokās un aplī, un mēgjina uz \"trīs, četri!\" sākt iet, vai nu uz priekšu, vai nu atpakaļ. Spēle ir uzvarēta, ja visi dalībnieki izdomā sākt iet vienā virzienā. Tam par godu visi iet un dzied \"Kā mums patīk klidzināt, klidzināt, la la lā, tā tik vajag turpināt, turpināt, la la lā\".
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Kur mēle?\" Viens no spēles dalībniekiem iespiež mēli skrūvspīlēs. Otrs viņam prasa \"Kur mēle?\", pirmais atbild \"skrūvspīlēs\", tad otrs pagriež drusku stiprāk, un prasa tālāk \"Ko mēle tur dara?\", pirmais atbild \"kūļājās\", otrs tik pagriež stiprāk un prasa \"Kas man tagad būs\", un pirmais kliedz \"Pa purnu, pa purnu, laid vaļā, cūka!\"
..................................................................................................................................................................
Spēle \"Man tepat ir labi\". Var spēlēt kaut vai viens pats, galvenais, lai pārējiem ir interesanti. Rotaļnieks izvēlas savu vietu- kaut vai aptiekā uz letes vai benzīntankā uz šļūtenes - un stāvot izraudzītajā vietā sāk darīt visiem interesantas lietas: lipināt lielāko puņķi, aplūkot visus ļautiņus caur kāstarpi, imitēt dažādus dzīvniekus (cik nu kuram izdoma atļauj). Ja ir vairāki dalībnieki, uzvar tas, kuram izdevies saglabāt savu vietu visilgāk.
..................................................................................................................................................................
Spēle lauku ļaudīm \"Raibaļa\", spēles dalībnieki iet kūtī ar aizsietām acīm un tausta- kur ir raibaļa.
Izturības spēle \"Pendele\"- spēlētāji trīs stundas no vietas vai līdz samaņas zaudēšanai šūpo galvu līdzi sienas pulksteņa pendelei... uzvarētāju nenoskaidro- to vienkārš aiznes...
..................................................................................................................................................................
Apļa spēle
Visi sēž aplī. Vadītājs: "Pārsēžas tie, kam ir bikses" Attiecīgi tie pārsēžas par vienu vietu uz priekšu. Ja sanāk, tad blakussēdētājam klēpī, ja blakussēdētājs pārsēžas, tad viņa vietā. Tālāk vadītājs atkal: Pārsēžas tie, kam ir gredzens uz kreisās rokas. Atkal attiecīgie cilvēki pārsēžas utt. Pārsēžas tie, kam blondi mati. Pārsēžas tie, kam kurpes uz augstiem papēžiem. Pārsēžas tie, kam kaklasaites. Pārsēžas tie, kam zaļas acis. Pārsēžas tie, kam ausīs auskari. Pārsēžas tie, kam lakoti nagi. Pārsēžas tie, kam ūsas.... Jautrības sākas, kad sanāk, ka 3, 4, 5 cilvēki sēž viens otram klēpī.
..................................................................................................................................................................
Striptīzs ar drēbēm.
Spēlei nepieciešams: biezie ziemas dūraiņi, krekls vai halāts. Spēlētāju skaits neierobežots. Spēli var spēlēt daloties pa pāriem, vai arī katrs par sevi. Pāri savam apģērbam viņi uzvelk kreklu vai halātu, tad uzvelk dūraiņus. Viņiem jācenšas pēc iespējas ātrāk attaisīt krekla pogas, kas to izdara pirmais, tas ir uzvarējis. Šī spēle ballīti var padarīt neaizmirstamu kādam pārim :)
..................................................................................................................................................................
"Kosmoss"
Dalībnieki - vēlams 10 un vairāk. Sākot spēli, dalībnieki tiek sadalīti 2 grupās - vieni paliek norises telpā, bet otru grupu aizved kur citur. Tiem, kur aizved, citā telpā pastāsta, ka viņiem otrai grupai ir jāparāda, kā, viņuprāt, cilvēks brauc kosmosā, savukārt grupai, kas palika telpā, pasaka, ka tie, kuri šeit atnāks, rādīs, kā viņi sēž uz tualetes poda. Turpmākais noris tā - sākotnējā telpā dalībnieki sasēžas aplī, vidū noliek krēslu. tad pa vienam nāk iekšā tie, kuriem it kā jātēlo kosmoss. Bet, kad viņi tur rāda, ka, piemēram, piesprādzējas, kratās uz tā krēsla, izdveš visādus pīkstienus un spiež pogas, pārējie domā, ka viņi tā sēž tualetē un šī spēle ir smieklu lādiņš jebkurai ballītei!
..................................................................................................................................................................
Veiklākās/ātrākās sievietes noskaidrošana.
Izvēlās brīvprātīgās (kādas 5-6), nostāda rindā! Nedod ne mazāko mājienu par to, kas būs jādara, tik liek noprast, ka būs jāskrien. Īsi pirms starta paziņo, kas ir mērķis. Un tad paziņo, ka uzvarēs tā, kura ātrāk atnesīs vīrieša: KAKLASAITI!!! Un visas metās pēc kaklasaites. Kura atnes pēdējā, tā zaudē un izstājās. Nākamais mērķis ir piem. VĪRIEŠA KREKLS. Tad seko vīrieša ZEĶES & KURPES. Tā turpina, līdz palikušas 2vas finālistes. Tiek „uzkurināta” gaisotne, finālistes gatavas startam un tad vadītājs mierīgi paziņo, ka uzvarēs tā, kura dabūs šurp vīrieti, kuram NAV KAKLASAITE, KREKLS, ZEĶES, KURPES… Vinnētāja ir tā, kura pirmā atstiepj šo puspliko vīrieti! (Triks slēpjas iekš tā, ka labāk ir visu vilkt nost vienam vīrietim, ne vairākiem)!
..................................................................................................................................................................
Šampanieša dzeršana (der, ja viesi jau iedzēruši un vēl šampanietis neskādēs, kaut var spēlēt arī ar bezalkoholisko).
Vajag 2 dūraiņu pārus, 2 cepures, 2 šalles (jo vairāk jāvelk mugurā, jo labāk), 2 šampaniešus, 2 glāzes. Pa 2 komandas, 5-7 cilvēki. Pirmais saģērbjas kā nākas un pa viena skrien: 1 noņem zelta papīrīti, 2 noņem stieplīti, 3 attaisa pudeli, 4 ielej, 5 izdzer, 6 ielej, 7 izdzer un tā kura komanda pirmā izdzer tukšu pudeli! Pa vidu jāpaspēj noģērbties vienam, un saģērbties otram.
..................................................................................................................................................................
Podiņstafete!!!
Vajag: 2 šorti, 2 podiņi, konfektes papīrīšos. Divas komandas.
Jāuzvelk šorti, jāskrien pie podiņa, jāizņem konfekte no podiņa, jānovelk šorti, jāapsēžas uz podiņa, jāattin un jāiebāž mutē konfekte, jāpieceļas no podiņa, jāuzvelk šorti, jāskrien pie nākamā dalībnieka, jānovelk šorti un jāatdod viņam.
..................................................................................................................................................................
LIELĀKAIS MULDOŅA!!!
Dalībnieku skaits – neierobežots. Labās ziņas, sliktās ziņas. Pirmais sāk: „vispirms labā ziņa – vakar ciemos atbrauca mana tante”. Otrs turpina: „bet tagad sliktā ziņa – viņai līdzi bija viņas 5 kaķi”. Trešais: „Labā ziņa – tante atstāja tos visus klīnikā uz pārbaudēm.” Ceturtais: „un sliktā ziņa ir tāda, ka tante to ļoti pārdzīvoja un visu nakti raudāja”. Kurš 5 sekunžu laikā nevar turpināt ar labo vai slikto ziņu, izstājas vai dod ķīlu, vinnē pēdējais vai pāris trīs pēdējie lielākie muldoņas, kuri jau reizi desmito apmainās ar labajām – sliktajām ziņām.
..................................................................................................................................................................
ŠOKOLĀDES RĪMA
Vajag: metamais kauliņš, šokolāde, nazis un dakšiņa, cepure, šalle, saulesbrilles (var arī citus atribūtus)
Dalībnieki sēž aplī un met kauliņu. Kam uzkrīt 6, tas uzliek cepuri utt., ar nazi un dakšiņu nogriež gabaliņu šokolādes un apēd. T.i., ja tikmēr jau cits nav 6 uzmetis. Līdzko nākošais uzmet 6, visu atribūtiku atdod tam. Līdzīgi var spēlēt, šokolādes vietā ņemot pudeli un glāzīti, ko jāpaspēj ieliet un izdzert.
..................................................................................................................................................................
Spēle ballītes iekustināšanai. Spēles noteikumi ir vienkārši. Visiem viesiem tiek pagatavoti un pasniegti alkoholiskie dzērieni. Tātad katram dalībniekam rokas ir pa glāzei. Spēles vadītājs uzliek mūziku. Pieņemsim, ka Scissor Sister - I don't feel like dancing. Dalībnieku uzdevums, skanot dziesmai, ritmiski dejot un iedzert pa vienam malka dzēriena uz katru vardu "dance" vai "dancing", kas atskan dziesmā. Rezultāts - diezgan ātri tiek sasniegta jautrība un ballīte var sākties. Balvas var piešķirt arī tiem dalībniekiem, kuri pēc dziesmas noklausīšanās var nosaukt precīzu skaitu, cik reižu bija jāiemalko no dzēriena glāzes.
..................................................................................................................................................................
Knaģu spēle. Spēlē piedalās vairāki spēlētāju pāri, kuriem aizsien acis. Spēles vadītājs visiem pie apģērba dažādās vietās piesprauž veļas knaģus. Katra spēles dalībnieka uzdevums ir pēc iespējas ātrāk sataustīt un noņemt visus partnera tērpam piestiprinātos knaģus. Uzvar tas pāris, kuram izdodas to izdarīt visātrāk. Lai spēli padarītu interesantāku, var, piemēram, sadalīt brīvos puišus kopā ar brīvajām meitenēm, saspraust knaģus, bet nepateikt to, cik knaģu ir piesprausti partnerim. Spēles gaitā, pat ja visi knaģi ir noņemti, vadītājs un vērotāji turpina apgalvot, ka pie partnera apģērba vēl ir viens knaģis. Tas viss, protams, beidzas ar diezgan uzjautrinošu teātri skatītajiem, kuriem paveras skats, kā pāri viens otru izčamda pa visām maliņām, nezinot, ka pēdējā knaģa uz partnera nemaz nav. Labs veids, lai satuvinātos un jautri pavadītu laiku.
..................................................................................................................................................................
 
Apģērb partneri. Pāru spēle. Visi spēlētāji sadalās pa pāriem - viens vīrietis un sieviete. Vīriešiem rokas jāuzvelk cimdi (jo biezāki cimdi, jo interesantāk spēlēt). Sievietēm uz apģērba uzvelk pogājamos vīriešu kreklus. Spēles uzdevums ir pirmajam ar cimdiem rokās aizpogāt savas partneres kreklu. P.S. Pārliecinieties, lai krekliem būtu vienāds pogu skaits, lai gan alkohola reibuma tas reizēm var būt vienalga.
..................................................................................................................................................................
 
Pa riņķi un klēpī. Spēlētāji apsēžas katrs uz sava krēsla un izkārtojas apli. Spēles vadītājs uzsāk spēli, piemēram, pasakot, ka visi spēles dalībnieki, kuriem ir tumša matu krāsa pārsēžas pa kreisi. Visi spēlētāji, kuriem ir tumši brūni vai melni mati pārsēžas pa kreisi (blakus spēlētajiem klēpi). Brīvi palikušie krēsli tiek aizvākti. Pēc tam, piemēram, pasaka, visi tie, kuriem pirkstā ir gredzens vēlreiz pārsēžas pa kreisi. Tas tā turpinās līdz visi spēles dalībnieki sēž viens otram klēpī uz viena krēsla (Te laikam vecie izļurkātie koka benķīši nederēs). Beigas visai spēlētāju kolonnai var likt nostāties rindā un , piemēram, katram otrajam likt notupties un saķert priekšā stāvošā ceļgalus. Katram nepāra cilvēkam var, piemēram, likt atstiept galvu atpakaļ un rokas balstīt uz nākošā nepāra pleciem. Un tad vadītājs, liek visiem apiet vienu riņķi šādā pozīcijā apkārt galdam, kas parasti diez vai izdodas. Smiekli un jautrība garantēta.












5 komentāri:

Anonīms teica...

Paldies :)

Anonīms teica...

noderēja

Ballīšu spēles teica...

Liels paldies, šitais būs jāpamēģina!

Anonīms teica...

Anonīms teica-
spasiba

Laura teica...

Wow, liels padies! Man tuvojas dzimšanas diena un galva jau kupēja dēļ izklaides... Domāju, ka šīs noteikti noderēs ;)